2015. április 2., csütörtök

Új szolgáltatás: Fórum

Mivel egyre inkább úgy tűnt, hogy az oldal olvasói kinőtték a rendelkezésre álló eszközöket, a hozzászólásokat, az üzenőfalat, arra gondoltam, elindítok egy fórumot is, ahol kicsit több lehetőség áll rendelkezésre az eszmecseréhez.

Remélem, mindenki örömét leli majd benne!

A fórum elérhető innen, vagy a jobb oldali menüből megnyitva.

Egyelőre pár alap témakörrel rendelkezik, amelyekben további témákat hozhatnak létre a regisztrált felhasználók.

A regisztrációnál kicsit nehéz olvasni a CAPTCHA kódot, nekem is kb. ötödikre sikerült eltalálni, de ne adjátok fel! :)

8 megjegyzés:

  1. Tartok tőle, hogy én is a "provokatőrök" közé tartozom, mert parttalanul fecsegek időnként. Elnézést, ez a korral jár. De ha valami jó jött ki belőle, nem is bánom! Elnézést, és köszönettel: Rosarium

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Miért kérsz elnézést? Egyáltalán nem baj, hogy kialakult egy kis közösség, melynek tagjai beszélgetnek egymással. Én ezt kifejezetten pozitív dolognak tartom ebben az elidegenedő, elzárkózó, meglehetősen önző világban.

      Törlés
  2. Na, be is jelentkeztem, de még muszáj idejönnöm, mert nem tudom még használni. Pl. szeretnék feltölteni képet - de nem tudom, hogyan kell. Mindenre rákattintottam, de nem jöttem rá. Viszont a captcha egyből sikerült.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Írtam egy kis segédletet a fórumon a képek beillesztéséről. Csak elsőre tűnik macerásnak, amúgy 10 másodperc az egész.

      Törlés
  3. Hát, tényleg elég bonyolultnak tűnik. De ami azt illeti, én nem is pontosan erre gondoltam. Sőt. Egyáltalán nem erre gondoltam. Hanem arra a saját magamra jellemző képecskére, amilyen Neked is van, bár nem tudom, mi az. Búvárszemüvege van? Ezt hívják "avatar"-nak? (Nem igazán tudok "számítógépül"!)
    Már más helyekre sikerült ilyent bevinnem a saját albumomból, de itt nem találtam lehetőséget. Aztán. Mit jelent a "humor" című betöltési lehetőség? Hogy van-e ilyen nekünk? Vagy hogy értjük-e a humort? Vagy meséljünk vicceket? Nem viccelek, tényleg nem értem!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A fórum beli profilkép, vagy más szóval avatar beállítása az előzőnél azért egyszerűbb:
      Ha belépsz a fórumra, fent, a vízszintes menüben van egy "Profil" menüpont. Ide kattintva a fórumon regisztrál felhasználói fiókod mindenféle adatát tudod beállítani, megváltoztatni. Tehát, katt oda! Aztán, a megjelenő profil lapon keresd meg az Avatar nevű fület, és katt!
      Ezen az oldalon pedig több lehetőséget fogsz találni a profilképed feltöltésére, belinkelésére, galériából történő kiválasztására, stb. Itt már szerintem egyértelmű lesz, de ha nem, szólj nyugodtan, kibogarásszuk a megoldást.

      Törlés
  4. Sikeresen kibogarásztam. Viszont azt még nem mondtad meg, hogy mi a helyzet a "humor"-ral!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Halványlila sejtésem sincs, mire gondolhatott aki azt a mezőt megalkotta. Talán olyasmire, mint a mottó? Csak kimondottan valami humoros szólás legyen? Mert akkor én odaírom: "Igazam van. Nem? De!" Besenyő M. I. V. István, azaz, Besenyő Mindig Igazam Van István után szabadon.

      Törlés